• Ogłoszenie:

Brak możliwości zalogowania się na torrenty.org

Wszystko na temat programów: skąd pobrać, instalacja, użytkowanie, problemy, poszukiwane programy.

Brak możliwości zalogowania się na torrenty.org

Postprzez janek07 17 Cze 2009, 00:41

reklama
Od kilku dni nie mogę zalogowac się na stronce torrenty.org , wcześniej nie było problemu (ok.10miesiecy). Próbowałem (chyba) wszystkiego , łącznie z założeniem nowego konta i nic. Nawet zrobiłem format , i żadnych antywirusów nie instalowałem tylko Operę żeby sprawdzić(na codzień używam Bit Cometa)- nic nie pomogło . Po próbie zalogowania , przechodzę na główną stronę , lecz bez mojego nicku wpisanego w odpowiednie miejsce . Co ciekawe , z komputera kolegi i mojego netu (moje IP ) , bezproblemowo się loguje ... o co tu może chodzić :evil: ? Ciasteczka włączone , firewall i antywiry/anty spywary wyłączone ( tego też próbowałem ) , z proxy nie korzystam , he - kod z obrazka zapisuje dobrze gdyż w innym wypadku byłby komunikat o błędnym wpisie , logowanie - cóż specjalnie założyłem nowe konto bo myślałem że na stare bana dostałem , ale nic z tych rzeczy - konto jest aktywne , lecz nie mogę sie zalogować z mojego kompa ... tylko i wyłącznie , z innego jak najbardziej , tragedia . Może jakiś wyjątkowo cwany wirusik ... ? Od tamtej pory Windows informuje że mam nieaktualna wersję antywira , więc pobrałem najnowszą ze strony producenta - komunikat nie znikł , choć antywir aktualizuje się co dzień .
Ostatnio edytowany przez janek07, 17 Cze 2009, 12:10, edytowano w sumie 1 raz
janek07
~user
 
Posty: 10
Dołączenie: 17 Cze 2009, 00:29



Brak możliwości zalogowania się na torrenty.org

Postprzez pershing444 17 Cze 2009, 09:57

Nie wiem czy mozna umieszczac linki do stron torrentowych ale nie moj problem :roll: Zakladales nowe konto i znow placiles 7zl za aktywacje? :O Trzeba bylo najpierw sprawdzic wszystkie mozliwosci, zalogowac sie u jakiegos kumpla itd. Nie bardzo rozumiem calego bledu bo tak jakos chaotycznie to opisales, na tej stronce W OGÓLE Ci sie nie loguje? czy loguje sie ale nie mozesz sciagac? Ja bym radzil reinstall windy.
AMD Phenom II X3 720 /2.8GHz | AsRock A780GHX/128M | A-Data 4GB PC800 CL4 Extreme Edition | Sapphire Radeon HD4850 | Chieftec 450W | Western Digital 640GB SATAII | NEC AD-7243S SATA LabelFlash | Asus Xonar DX/XD | Razer DeathAdder | Razer Lycosa Mirror Special Edition | LG Flatron W1934S | Saitek R220 Digital | Logitech X-540 | Logitech Clear-Chat
Awatar użytkownika
pershing444
 
Posty: 637
Dołączenie: 20 Maj 2008, 19:43
Pochwały: 8



Brak możliwości zalogowania się na torrenty.org

Postprzez jarski185 17 Cze 2009, 11:14

janek07, nie sluchaj takich idiotyzmow jak:
pershing444 napisał(a):Ja bym radzil reinstall windy.


z torrentami.org sa problemy nie od dzis, probowales innymi przegladarkami wejsc? po logowaniu nie masz tylko nicka wyswietlonego? czy nie mozesz pobrac pliku *.torrent?
Image
Awatar użytkownika
jarski185
»ekspert
»ekspert
 
Posty: 4459
Dołączenie: 10 Lut 2008, 18:49
Pochwały: 285



Re: brak możliwości zalogowania się na torrenty.org

Postprzez janek07 17 Cze 2009, 12:09

    Kolego pershing444 , czym jest format jak nie reinstalką systemu ? Pisałem że go robiłem , niestety bez poprawy . Również pisałem o tym że mogę się zalogować na to konto z innego komputera podłączonego do mojego internetu (moje IP), także ban na IP odpada . Ja też spróbowałem zmienić IP , ale nic to nie dało .
    Jarski185 - tak jest , nie mam mojego nicka wyświetlonego . Próbowałem wejść z Opery , Internet Eksplorera i Bit Cometa . Nawet po formacie nie instalowałem ŻADNYCH programów , oprócz Opery wyłączyłem firewall`a i ... skutek wiadomy . A co sadzisz o tym komunikacie Windowsa o nieaktualnej wersji antywirusa ? Mimio że ztargałem najnowszą wersję ze strony producenta i co dzień się aktualizuje , komunikat (dymek) nie znika ... Pierwszy raz pojawił on się także wtedy , gdy nie mogłem się zalogować i również nie zniknął po formacie , ciekawe ...


Dodano Dzisiaj, 12:11:
Link zlikwidowany .
janek07
~user
 
Posty: 10
Dołączenie: 17 Cze 2009, 00:29



Brak możliwości zalogowania się na torrenty.org

Postprzez jarski185 17 Cze 2009, 12:19

hmm a jaki to antywirek? masz date poprawnie ustawiona w systemie?
Image
Awatar użytkownika
jarski185
»ekspert
»ekspert
 
Posty: 4459
Dołączenie: 10 Lut 2008, 18:49
Pochwały: 285



Re: brak możliwości zalogowania się na torrenty.org

Postprzez janek07 17 Cze 2009, 16:17

Antywirek to Avast , wiem fajerwerków nie ma , ale to dobry programik bo wsparty antyspywarami (3) .
masz date poprawnie ustawiona w systemie?
- tutaj nie wiem o co chodzi , o jaka datę . Znasz sie na logach ? Może mógłbyś je przejrzeć , bo ja w tym temacie ... :oops: .
janek07
~user
 
Posty: 10
Dołączenie: 17 Cze 2009, 00:29



Brak możliwości zalogowania się na torrenty.org

Postprzez jarski185 17 Cze 2009, 16:31

chodzilo mi o date w systemie jaka masz ustawiona: panel sterowania/data godzina
logi mozesz dac, wedlug tego: przeczytaj-zanim-wstawisz-logi-na-forum-vt93842.html

Autor postu otrzymał pochwałę
Image
Awatar użytkownika
jarski185
»ekspert
»ekspert
 
Posty: 4459
Dołączenie: 10 Lut 2008, 18:49
Pochwały: 285



Re: brak możliwości zalogowania się na torrenty.org

Postprzez janek07 17 Cze 2009, 17:56

Data ustawiona na lipiec ... o w mordkę , dlaczego ? Czas sie zgadza , w trzecim panelu "Czas z internetu" nie mogę zaktualizować , po naciśnieciu przycisku pokazuje sie komunikat : "Wystąpił błąd podczas stanu obecnej synchronizacji . Serwer RPC jest niedostepny . " I logi OTL - http://wklej.org/id/107726/ , http://wklej.org/id/107724/

Dodano Dzisiaj, 21:39:
Jarski185 ... DZIĘKI ! Przestawienie zegara i ... wszystko gra , tutaj widocznie był problem , poniewaz zniknał komunikacik Windowsa i problem z torrentami ... ale kiedy/jak to się przestawiło ? Może gdy na kolegi pendriva coś wrzucałem , a pózniej odkryłem że ma w kompie ok350 róznych wirusików i walczylismy z nimi kilka godzin . Nic , ważne że wszystko w jak najlepszym porządku z torrentami , ale ... jesli mógłbyś przejżeć moje logi (już po przestawieniu zegara) - http://wklej.org/id/107863/ , http://wklej.org/id/107864/ byłbym podwójnie wdzieczny .
janek07
~user
 
Posty: 10
Dołączenie: 17 Cze 2009, 00:29



Brak możliwości zalogowania się na torrenty.org

Postprzez jarski185 17 Cze 2009, 22:42

ciezko powiedziec co Ci ten czas przestawilo-byc moze syf-grunt ze masz juz ok, w kwestii logow niestety Ci nie pomoge-uzbroj sie w cierpliwosc ktos napewno wkrotce na nie zerknie
Image
Awatar użytkownika
jarski185
»ekspert
»ekspert
 
Posty: 4459
Dołączenie: 10 Lut 2008, 18:49
Pochwały: 285



Re: brak możliwości zalogowania się na torrenty.org

Postprzez janek07 18 Cze 2009, 02:58

No przydało by się te logi przejrzeć ... jeszcze raz - dziękuję :papryczka: !
janek07
~user
 
Posty: 10
Dołączenie: 17 Cze 2009, 00:29




Powróć do Programy

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość