A więc co jest tutaj, a czego nie miał a POWINIEN mieć BF3 od samego początku :
- większe zniszczenia oraz dokładniejsze destrukcje "HD" pomniejszych elementów w pomieszczeniach i na mapie
- interaktywne w większym stopniu mapy
- mode commander
- przygwożdzenie kompletnie nie działa tak jak w trójce a działa tak jak powinno od początku, tak samo jak laser czy latarka
- ammunicja w pojazdach co zmusza graczy do ogarnięcia bo heli teraz musi ładować ammo z bazy.
- o wiele lepszy feeling broni oraz hit boxy działają o wiele lepiej możliwe, że to ze względu na normalne przygwożdzenie i inne czynniki
- levelution
(już dawno powinni na to wpaść)
- o wiele lepiej rozwiązana customizacja postaci/pojazdów oraz o wiele lepiej rozwiązany podział perków.
zapewne to nie wszystko co mógłbym napisać, ale to na szybko z tego co grałem i nie tylko słyszałem od znajomych którzy grali w grę na GS czy ostatniej prezentacji EA Polska.
Więc tak Teus BF3 miał być lepszym BF2, ale lekko to nie wyszło, teraz BF4 będzie chciał to pogodzić i chociaż SPRÓBUJE być w większym stopniu "BF2" niż BF3...