
byłem stałym użytkowinikiem neostrady dopóki pewnego dnia nie zaczęłą mi migać lampka ADSL. sprawdzałem kable, modem, od nowa zainstalowałem sterowniki i nadal to samo.
przy próbie połączenia wyskakuje błąd "0,35"
o co chodzi ?? nigdzie nie pisze
DuZI napisał(a):a może to zależeć od transferu miesięcznego, że np już wszystko wykorzystałem ??
DuZI napisał(a):przy próbie połączenia wyskakuje błąd "0,35"
d-o1 napisał(a):na pewno taki numer wyskakuje ? bo coś źle spisałeś chyba .Wyjmij wtyczkę z modemu i podłacz do telefonu i sprawdź czy masz sygnał
DuZI napisał(a):ale telefon działa normalnie...
d-o1 napisał(a):sprawdź czy masz sygnał , jesli jest odinstaluj neostradę i modem , wejdź - start - skorzystaj z wyszukiwarki! - wpisz neostrada i wywal wszystko co Ci wyszuka , potem zainstaluj ponownie od początku wszystko raz jeszcze
DuZI napisał(a):sprawdzałem kable, modem, od nowa zainstalowałem sterowniki i nadal to samo
Index
- bardzo częsty przypadek , że przy różnych samoróbkach jest przerwa w instalacji i tam gdzie modem nie ma już sygnału a to , że telefon działa piętro lub dwa niżej nie ma znaczenia.Index napisał(a):Wyjmij wtyczkę z modemu i podłacz do telefonu
Index napisał(a):DuZI napisał:
sprawdzałem kable, modem, od nowa zainstalowałem sterowniki i nadal to samo
Lukesh napisał(a):Zadzwon do tych #%^&@~! pod 0 800 102 102 niech sprawdza czy z Twoim laczem wszystko jest OK
samsung70 napisał(a):ze niby TPSA bedzie zwiększac abonentom prędkośc ich obecnego łącza?? czy to prawda czy cuda na kiju ???
Zwiększona prędkość będzie świadczona w ramach możliwości technicznych do końca umowy terminowej, uprawniającej abonenta do objęcia akcją.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość