
Program pocztowy IncrediMail po otwarciu wytrzymuje parę minut, a potem sam się zamyka informując, że wystąpił błąd i program się zamknie. Po ponownym otwarciu, informuje o wystąpieniu błędu i znowu się zamyka i tak w kółko. Za którymś razem zatrzymuje się na chwilę, tak, że mogę otworzyć wiadomości, ale za chwilę sytuacja się powtarza.
Dodałam program IncrediMail do zaufanych stron, ale nie pomogło. Jeżeli ktoś wie, o co może chodzić, to proszę o pomoc

Oto opis błędu:
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH
Nazwa aplikacji: IncMail.exe
Wersja aplikacji: 6.2.9.5229
Sygnatura czasowa aplikacji: 500bf472
Nazwa modułu z błędem: StackHash_fd00
Wersja modułu z błędem: 0.0.0.0
Sygnatura czasowa modułu z błędem: 00000000
Kod wyjątku: c0000090
Przesunięcie wyjątku: 000b30b9
Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6002.2.2.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje 1: fd00
Dodatkowe informacje 2: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160
Dodatkowe informacje 3: fd00
Dodatkowe informacje 4: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160