
[SATA2] Dysk Seagate Barracuda 7200.11 500GB 32MB ST3500320AS
S/N: 9QM4DNGP
Firmware: SD15
P/N: 9BX154-303
Dysk twardy uległ uszkodzeniu. Po prostu zwyczajnie raz włączyłem komputer i zamiast ekranu logowania Windows otrzymałem komunikat: "DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER".
Nie widzi go Bios. Jak się dowiedziałem dysk pochodzi z czarnej serii 7200.11 i ta usterka techniczna jest bardzo powszechna wsród posiadaczy tych dysków twardych. Zmieniałem kable Serial ATA na nowe i nic nie podziałało. Zmieniałem kolejność bootowania w ten sposób aby bootowało z płyty (chciałem zrobić formata i wgrać na nowo Windows) ale dalej ten sam komunikat. Gdy odłączyłem zupełnie dysk twardy od komputera dopiero wtedy zaczęło bootować z płyty

Dysk jest objęty gwarancją.
Jak wygląda oddanie dysku do serwisu Seagate ?
Czy mogę liczyć na darmowe odzyskanie danych z tego dysku przy naprawie objętej gwarancją ?
Kto opłaca koszty przesyłki dysku do serwisu ?
Czy miał ktoś problem z tym dyskiem i może podzielić się doświadczeniami odnośnie naprawy tego dysku/ odzyskiwania danych/ serwisu Seagate ?