W logach nie ma niczego podejrzanego.
Być może to któryś z Twoich programów blokuje pocztę - spróbuj wysłać e-mail w Trybie Awaryjnym (F8 przed startem Systemu)
Jak to nie pomoże, to załóż nowe konto, np na https://konto.interia.pl/poczta/nowe-konto#iwa_source=pasek
i spróbuj wysłać e-mail bezpośrednio z konta, bez Thunderbirda.
Kosmetyka:
Otwórz Notatnik i wklej w nim:
C:\Windows\Minidump\*.dmp
S3 rpcapd; "%ProgramFiles%\WinPcap\rpcapd.exe" -d -f "%ProgramFiles%\WinPcap\rpcapd.ini" [X]
CHR StartupUrls: Default -> "chrome://speeddial/content/speeddial.xul", "about:blank", "hxxp://www.google.com/", "hxxp://isearch.omiga-plus.com/?type=hp&ts=1403913202&from=smt&uid=WDCXWD3200AAJS-00B4A0_WD-WMAT1368269182691", "hxxp://www.search.ask.com/?tpid=SPC-SP&o=APN10951&pf=V7&trgb=CR&p2=%5EB20%5Eaaa166%5EYY%5EPL&gct=hp&apn_ptnrs=%5EB20&apn_dtid=%5Eaaa166%5EYY%5EPL&apn_dbr=cr_34.0.1847.116&apn_uid=05129BC4-32C1-492F-AF26-6AF7F0C77462&itbv=12.16.2.1855&doi=2014-09-14&psv=&pt=tb", "hxxp://www.mystartsearch.com/?type=hp&ts=1413576447&from=amt&uid=395049983_1052498_98769CA9", "hxxp://www.mystartsearch.com/?type=hp&ts=1414867051&from=amt&uid=WDCXWD3200AAJS-00B4A0_WD-WMAT1368269182691", "hxxp://websearch.searchmania.info/?pid=2921&r=2014/12/13&hid=1821077304871203790&lg=EN&cc=PL&unqvl=70", "hxxp://www.sweet-page.com/?type=hp&ts=1423649064&from=cor&uid=WDCXWD3200AAJS-00B4A0_WD-WMAT1368269182691", "hxxp://www.mystartsearch.com/?type=hp&ts=1424636352&from=wpc&uid=WDCXWD3200AAJS-00B4A0_WD-WMAT1368269182691", "hxxp://www.istartsurf.com/?type=hp&ts=1426737153&from=smt&uid=395049983_1052498_74AA3966", "hxxp://do-search.com/?type=hp&ts=1429462181&from=cor&uid=395049983_1052498_8058C23A", "hxxp://www.mystartsearch.com/?type=hp&ts=1429510831&from=wpc&uid=395049983_1052498_8058C23A"
EmptyTemp:
Plik zapisz pod nazwą
fixlist.txt i umieść obok FRST.exe
Uruchom
FRST i kliknij przycisk
Fix.
.