MUTOPOMPKA napisał(a):Kompa masz kręconego?
kręciłem proca wcześniej ale nie na stałe (jest na standardowych)
ram też mialem podkręcony na dłużej (3miesiące)ale wszystko dobrze chodziło
MUTOPOMPKA napisał(a):Następnie. Sprawdź, jak zachowuje się dysk
jedno w nim mnie przeraża wręcz dosłownie głośność pracy to raz ale największy obaw we mnie wzbudza te tykanie które naprawde jest dosyć głośne i nie wiem czemu ale jakos wydaje mi się że jest troche powlny jak na swoje parametry (ustawiony w trybie udma nie PIO) np jak gram znaczy grałem to strasznie gry mi zwalniały przez niego ponieważ wiecznie on "mielił", na początku myślałem że to wina sterowników bądź za słabego kompa lecz to nie błyo to
MUTOPOMPKA napisał(a):Sprawdź dysk pod kątem błędów.
jutro wezme go do kolegi i włącze programy ze strony seagate z dyskietki bo u mnie coś nie odpalają. Dzisiaj jest juz drugi dzień bez restarta a komp praktycznie specjalnie od rana do wieczora chodzi. Pewnie za pare dni znowu zaczna się restary. Jedyne co mi na myśl przychodzi to że dysk walniety ponieważ od poczatku jakiś podejrzany się wydawał (nowy kupiłem) lecz znowu jak wyśle do serwisu to oni znając życie zapuszczą kilka dennych testów albo tak jak mi teraz przez te kilka dni akurat nie bedzie się resetować i odeśla mi spowrotem z rachunkiem za diagnostyke

(już miałem tak kiedyś ze starym kompem za drugim razem jak wysłałem to jednak się okazało że twardziel i ram były trefne lecz kasy za pierwszą wysyłke nie oddali)
[ Dodano: Dzisiaj o 22:10 ] Program z dyskietki nie chciał wystartować bo stacja była kopnięta ale mniejsza z tym.
Przeskanowałem twardego wszystkimi opcjami jakimi były w tym programie ze strony seagate
- Kod: Zaznacz wszystko
http://www.seagate.com/www/en-us/support/downloads
i są jakieś błędy na partycjach, dodam że kilkukrotnie byly robione i formatowane a z płytką windowsa wszystko Ok w 100%.
Czyżby twardziela na gwarancje co o tym myślicie?
- Kod: Zaznacz wszystko
SeaTools Desktop v3.02.04
Copyright (c) 2005 Kroll Ontrack Inc.
2/17/2007 @ 8:30 PM
The following information has been generated by SeaTools Desktop. Use
this information to help you recognize and resolve potential data access
problems.
System Information:
BIOS Date 08/09/06
Conventional Memory size 638 K
Extended Memory size 58532 K
IO Channel type PCI
Drive Information:
SIZE MODEL
--------- ---------------------
300 GB BIOS Drive 0x80
Serial Number = N/A
Int13 Num = 80, PHYS CHS = 0x0x0.
ParmTable CHS, Rsvd = 36481x255x63
PARTITION CYLINDER SIZE
---------- ------------ ----
# Type Start End MB
PRIMARY
1 NTFS 0 1911 15727
EXTENDED
2 NTFS 1912 19906 148023
EXTENDED
3 NTFS 19907 36479 136326
Diagnostic Results:
90-Second Test Result: Passed
Recommendation:
The "Quick Test" is adequate for most situations.
Consider running the "Full Test" which
verifies each sector on the drive if you need to run a more
comprehensive diagnostic.
SMART Status Check Result: Not Tested
S.M.A.R.T., (S)elf (M)onitoring (A)nalysis and (R)eporting (T)echnology, a built-in hard disk drive failure prediction method reports an 'Alert' if a problem has occurred. It reports 'Passed' if no problems are found and 'Unsupported' if a hard disk drive does not support S.M.A.R.T.
Full Diagnostic Scan Result: Passed
File Structure Test Result:
Partition 1 (NTFS (15.7 GB) ) Result: Failed with critical Errors
The following errors were found while scanning the volume:
- One or more errors were found in the index
- One or more errors were found in metadata file records
NOTE: Any report of possible errors in the file system tests are for
informational purposes only. We suggest you should consider testing with
the official file system diagnostic utilities for your operating system.
Seagate is not able to assist with troubleshooting or reviewing
file system test results.
Partition 2 (NTFS (148 GB) Dane) Result: Failed with critical Errors
The following errors were found while scanning the volume:
- One or more errors were found in the index
- One or more errors were found in metadata file records
NOTE: Any report of possible errors in the file system tests are for
informational purposes only. We suggest you should consider testing with
the official file system diagnostic utilities for your operating system.
Seagate is not able to assist with troubleshooting or reviewing
file system test results.
Partition 3 (NTFS (136.3 GB) Metal) Result: Failed with critical Errors
The following errors were found while scanning the volume:
- One or more errors were found in the index
- One or more errors were found in metadata file records
NOTE: Any report of possible errors in the file system tests are for
informational purposes only. We suggest you should consider testing with
the official file system diagnostic utilities for your operating system.
Seagate is not able to assist with troubleshooting or reviewing
file system test results.
******************************************
Recommendation:
All selected physical diagnostics passed.
If you are not experiencing data loss and SeaTools reports File
System Structure errors, they may be caused by a lock-up or
failure to shutdown Windows correctly. Many times, these errors
may be repaired through normal system maintenance which
includes using the Windows provided "Defrag" and
"Scandisk / Chkdsk / Error Checking" utilities.
If you are experiencing a hardware error, you should isolate
the cause and replace the failing component. If you are unsure how
to proceed with repairs, contact a computer professional. After
completing any maintenance tasks, run SeaTools again to
verify that all errors have been repaired. If errors continue to
occur, the system may not be stable. Again, contact a computer
professional.