
Posiadam internet 25 MB/s w Inei. Problem polega na tym, że nie mam po prostu dostępu do internetu. Schemat wygląda tak - kabel telefoniczny - modem - kabel ethernet - komputer. Czasami mam problemy z tym internetem ponieważ korzystam z routera którym tworze sobie sieć WiFi w domu. Czasami się po prostu nie łączy i trzeba zrestartować router, albo podłączyć kabel bezposrednio do komputera. Nie wiem czy jest tu jakiś związek, ale - miałem wczoraj problemy z telefonem stacjonarnym, internet działał, wracam do domu wieczorem, telefon działa, internet nie. Pokazuje się żółty trójkąt oraz komunikat, że sieć została niezidentyfikowana. Dzwoniłem oczywiście na infolinie. ,,Jeśli lampki na modemie świecą się na zielono, to wszystko jest okej, to nie nasza wina, wina leży po pana stronie.'' . Dobra, okej, nie wiem po czyjej stronie leży wina, ale jaka w tym logika? Internet przestał działać tak o, po prostu. Próbowalem włączyć internet w trybie awaryjnym, nie działa. Próbowałem różnych rzeczy. Co mogę zrobić? Chciałem zrobić formata, ale oczywiście musiałem pożyczyć komuś płytę, a płyty nie odzyskałem i pewnie nie odzyskam przez pewien czas. Proszę o wszelką pomoc.
PS. Miałem taki pomysł, żeby sprawdzić czy czasami na Windowsie XP jest połączenie, ale tego XPka mam na drugim dysku (D:) . Problem opisałem w kategori Windows na tym forum. Piszę teraz z internetu mobilnego. Super, że inea chociaż daje takie coś... chociaż jakaś deska ratunku.