Witam.
Mam zainstalowane najnowsze oprogramowanie. Pisałem w tej sprawie do LG, ale w odpowiedzi dostałem taką informację:
Szanowny Panie,
informujemy, iż napęd współpracuje z systemami:
Windows Millennium Edition (Me), Windows 2000 Professional,
Windows XP Home Edition / Professional / Media Center Edition
Windows Vista
Prosimy o dokonanie aktualizacji oprogramowania, którą pobrać można ze strony:
http://pl.lge.com/support/download_soft.jsp
Z Poważaniem,
LG Electroncis Polska.
Zatem zapytałem ich kiedy mogę spodziewać się oprogramowania współpracującego z 7, ale dowiedziałem się, że nie ma w planach wydania tego oprogramowania.
Mam więc takie pytanie - czy mam prawo do reklamacji tego napędu i wymiany go na inny czy pozostaje mi tylko sprzedać go na allegro? Myślę o reklamacji bezpośrednio do producenta, bo okres gwarancyjny chyba już mi minął i do tego ciężko będzie ze znalezieniem potwierdzenia kupna. (Napęd kupowałem w Arescie).
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.
Dodano 05.11.2009 15:33:31:Witam.
Mam zainstalowane najnowsze oprogramowanie. Pisałem w tej sprawie do LG, ale w odpowiedzi dostałem taką informację:
Szanowny Panie,
informujemy, iż napęd współpracuje z systemami:
Windows Millennium Edition (Me), Windows 2000 Professional,
Windows XP Home Edition / Professional / Media Center Edition
Windows Vista
Prosimy o dokonanie aktualizacji oprogramowania, którą pobrać można ze strony:
http://pl.lge.com/support/download_soft.jsp
Z Poważaniem,
LG Electroncis Polska.
Zatem zapytałem ich kiedy mogę spodziewać się oprogramowania współpracującego z 7, ale dowiedziałem się, że nie ma w planach wydania tego oprogramowania.
Mam więc takie pytanie - czy mam prawo do reklamacji tego napędu i wymiany go na inny czy pozostaje mi tylko sprzedać go na allegro? Myślę o reklamacji bezpośrednio do producenta, bo okres gwarancyjny chyba już mi minął i do tego ciężko będzie ze znalezieniem potwierdzenia kupna. (Napęd kupowałem w Arescie).
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.
...