
Mam problem z działaniem autoodtwarzania - nie działa. Po naciśnięciu PPM są tylko opcje "otwórz, eksploruj, wyszukaj". Zgodnie z instrukcją zawartą tutaj http://support.microsoft.com/kb/330135/pl wszystko się zgadzało, aż do punktu 3.e - brakuje u mnie części "...policies/explorer" ( screen uprzedzam, że trzeba trochę sobie powiększyć)
W programie AutoPlay Repair Wizard wyszedł błąd, którego program nie mógł naprawić, zapisałem loga (?) z programu, wygląda tak:
AutoFix [V5.2.3790.67]
Time [2011-06-10 17:16:01]
Microsoft Windows Version [5.1 (Dodatek Service Pack 3) <2600>]
Test [The Shell Hardware Detection service is running.] - Instance [N/A]:
Result [AutoStart Setting]: OK
Result [The Shell Hardware Detection service is running.]: OK
Test [Policies] - Instance [F:\, Drive Type: 5]:
Result [HKCU\...\Policies!NoDrives]: OK {Absent}
Result [HKCU\...\Policies!NoDriveAutorun]: OK {Absent}
Result [HKCU\...\Policies!NoDriveTypeAutorun]: OK {Present}
Result [HKLM\...\Policies!NoDrives]: OK {Absent}
Result [HKLM\...\Policies!NoDriveAutorun]: OK {Absent}
Result [HKLM\...\Policies!NoDriveTypeAutorun]: OK {Absent}
Result [Driver level policies]: OK {
HKLM\...\Services\cdrom!Autorun (Present) <Allows>
HKLM\...\Services\cdrom\Parameters!Autorun (Absent) <Allows>
HKLM\System\CCS\Enum\...!AlwaysEnable (Absent) <Not set>
HKLM\System\CCS\Enum\...!AlwaysDisable (Absent) <Not set> }
Test [Drive Notification] - Instance [F:\, Drive Type: 5]:
Result [Legacy Notification]: Problems
Result [AutoPlay V2 Notification]: Problems {
Service (Silent)
Shell (Deaf) }
>> Repair << [Legacy AutoPlay Event]
Step: No steps to take.
Result: This AutoPlay setting cannot be fixed. Either the device is malfunctioning, or the wizard cannot determine the problem.
>> Required action: The wizard found problems but cannot fix them -> None
Całkiem nie wiem co robić, a problem jest dość uciążliwy. Podejrzewam, że to może być przyczyna nie działania aplikacji "setup" np. oprogramowania do drukarki - otwieram płytę, klikam, trochę pobuczy i na tym się kończy.
Mam nadzieję, że znajdziecie rozwiązanie
