
Mam problem z połączeniem Liveboxa i Access Pointa.
Nakreślę teraz sytuację:
Mam dwupiętrowy dom, Livebox stoi na pierwszym piętrze. Zasięg WiFi nie obejmuje parteru.
Livebox podłączony jest do gniazdka telefonicznego i kablem z wtyczką RJ45 do komputera stacjonarnego (i tu działa wszystko jak należy).
Do drugiego gniazda również podłączony jest kabel z wtyczką RJ45 który poprowadzony jest piętro niżej i podłączony do tego Access Pointa: http://www.dipolnet.com/access_point_awap-608_wds_apc_54m_2_4ghz__N2646.htm
Problem polega na tym, że komputer stacjonarny na parterze z bezprzewodową kartą sieciową Edimax EW-7318USg łączy się z Access Pointem, ale nie łączy się z Internetem.
Uprzedzając pytania - tak, drugie wejście na RJ45 w Liveboxie jest przełączone z trybu TV, Livebox ma włączone przydzielanie IP po DHCP i wyłączone filtry MAC, Access Point nie jest zabezpieczony, a Livebox jest zabezpieczony WEPem.
Wszystko podłączyłem w następujący sposób:
Liveboxa normalnie do komputera stacjonarnego na piętrze (sam się skonfigurował, nie musiałem wpisywać nawet hasła i loginu do Neostrady) kablem RJ45.
W komputerze na parterze zainstalowałem oprogramowanie do Edimaxa, wykrył Access Pointa - kazałem mu się połączyć z nim - łączy się, Internetu niemniej jednak nie ma.
Ktoś mógłby mi doradzić jakieś rozwiązanie, lub pokazać co robię nie tak?