ale nie bardzo wiem. Pisze zeby kupic serie V7 bo najlepiej znosi przeróbke. A u mnie własnie w gre wchodzi przeróbka i to najlepiej chipem. Ale wracajac do PS2 V7. Wpisuje na allegro V7 i nic nie ma

Z góry THX za odp bo jestem zielony w temacie PS2
kajtekjr napisał(a):Na czym polega ten cały SwapMagic 3.6
kajtekjr napisał(a):Który chip jest najlepszy do przeróbki konsoli (w temacie pisze ze Ripper3.4u, ale moze wyszedł nowy lepszy)
kajtekjr napisał(a):Wpisuje na allegro V7 i nic nie ma
kajtekjr napisał(a):Który chip jest najlepszy do przeróbki konsol
kajtekjr napisał(a):zy PSTwo czyli od V12 - V16 tez nadaje sie do przeróbki chipem
kajtekjr napisał(a):Na czym polega ten cały SwapMagic 3.6
fluid napisał(a):chodzi ci pewnie o wersje SLIM - tak nadaje sei do przerobki bez problemu
fluid napisał(a):moze byc najnowszy ripper albo chip infinity - ktory tez jest bardzo dobry
fluid napisał(a):zacznij od tego ze kupowac konsole na allegro to szczyt glupoty
kajtekjr napisał(a):Mozesz podac link do takiego chipa do wersji "grubej" i slim
kajtekjr napisał(a):Dlaczego Kupiłem PSXa na allegro i jest wszystko z nim OK.
asdfqwer napisał(a):male po przerobienu chipem sie grzeja Sad
kajtekjr napisał(a):To jest prawdaProsze włascicieli konsol slim o wypowiedz w tej kwesti.
fluid napisał(a):zacznij od tego ze kupowac konsole na allegro to szczyt glupoty
HIV napisał(a):Na Allegro bardzo często sprzedają sklepy jak np. Ultima, Robson.
]Laser do SLIMa do koszt 50zł a do grubej 200zł.
fluid napisał(a):a nie lepiej kupi to w ich sklepie internetowym Rolling Eyes
ja mowie o kupnie od osoby prywatnej a nei od wielkiej firmy a to deczko roznica
mefisto* napisał(a):a kupowanie lasera na allegro to dopiero głupota, dlaczego ?:
mimo, że nowe to z odzysku Mr. Green
mefisto* napisał(a):moja rada bedzie krotka
Kup nowa, na gwararancji, nie od prywatnej osoby
a bedzie dobrze
A tak w ogóle to nie lepiej się wstrzymać do premiery PS3 Question Myślę, że wtedy stanieją dwójki