
Najpierw z komputera stacjonarnego, gdzie mam Windows 7, a następnie z laptopa, gdzie jest Windows 10.
Kilka godzin po przesłaniu danych, podłączyłem do lapka pendrive i wszystkie foldery były, jednak z zawartością już nie było ok, tzn. te pliki, które przesłałem ze stacjonarnego wszystkie były w folderach jak należy, zaś te z lapka już nie - zostały same foldery. Przeniosłem czym prędzej na lapka, te pliki ze stacjonarnego,a następnie usunąłem je z penka. Zostały puste foldery, które skopiowałem wcześniej z laptopa ze sporą zawartością - 26,5 GB. We właściwościach pokazuje prawidłowy obszar zajęty - tj. 26,5 GB jednak foldery jak wspominałem są puste... Skanowałem kilkoma programami -wirusów nie wykryło, zaś program do odzyskiwania danych pokazuje tylko i wyłącznie te pliki, które usunąłem świadomie z niego - czyli te skopiowane wcześniej ze stacjonarnego.
Co do USBFix nie wiem gdzie mam znaleźć opcję "listing", aby utworzyć log o którym pisał jeden z użytkowników forum. U mnie po odpaleniu tego programu i przeglądzie wszystkich zakładek takiej opcji nie widzę.
Bardzo proszę o pomoc.