
Szukałem w sieci sposobów rozwiązania tego problemu, ale niestety nic ciekawego nie znalazłem.
Może ktoś z forumowiczów się z tym problemem spotkał i go jakoś rozwiązał.
Podczas korzystania z komputera - Internet, słuchanie muzyki, grzebanie w folderach itp.
występuje Blue Screen jak w załączniku. Dziwne jest to, że na razie nie zdarzyło się to nigdy podczas grania.
Windowsowski log wygląda następująco:
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.48
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 124
BCP1: 0000000000000000
BCP2: FFFFFA8009D19028
BCP3: 00000000F2000000
BCP4: 000000000020008F
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
Testowałem podzespoły, aktualizowałem sterowniki, usuwałem niektóre aktualizacje
mogące być tego przyczyną i nic nie pomogło. Komp pod maksymalnym obciążeniem,
ma odpowiednie temperatury, dyski przy normalnej jak i obciążonej pracy zresztą też.
Czasem bywa tak, że mogę korzystać z komputera cały dzień i ani raz to się nie zdarzy,
a czasem wystąpi to 7 - 10 razy pod rząd.
Specyfikacja mojego komputera jest następująca:
- Gigabyte GA-H55M-USB3
Intel Core i7 870 2,93 GHz BOX
Kingston DDR3 4x2GB 1333MHz Intel XMP CL7 Core i5
Tagan BZ PipeRock Series 800W
Gigabyte GV-N250ZL-1GI GeForce GTS 250 1GB 256-bit GDDR3
Noctua NH-U12P SE2
+ 3 dyski (2x WD Caviar Black i 1x Caviar Green).
Proszę o pomoc, może ktoś będzie w stanie rozwiązać ten problem.
Pozdrawiam i dziękuję z góry,
Tomek.