to zadzwoń do serwisu i się zapytaj.(mejla nie polecam-czasem chamy nie odpisują

)
Patrząc w googlach firmy różnie do tego podchodzą
np.
Ja straciłem wiare w superserwis Toshiby, modle sie tylko aby nic sie nieprzydarzyło.
Na zapytanie o wypalony pixel odpisali:
Witam
niestety jeden pixel nie kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej, lub
wymiany sprzetu w serwisie
----- Original Message -----
From: "Artur"
To: <toshiba_serwis@css.pl>
Sent: Friday, August 04, 2006 9:01 AM
Subject: zapytanie_wypalony_pixel
Witam
Kupilem laptopa toshibe A100-220 i po 1 dniu wyskoczyl mi martwy pixel tzn
taka cxzerwona kropka dosyc mocno widoczna mniej wiecej na srodku, jak ma
wygladac procedura?
Wymienicie całą matryce czxy lapka?
dziekuje za odpowiedz
pozdrawiam
ps Gwarancje oczywiscie zarejestrowałem na waszej stronie, pomimo tego
zdarzenia w dalszym ciagu nietrace wiare w jakosc i ogolnie w firme
Toshiba
lub
Martwe piksele w monitorach LCD firmy NEC
Gwarancja w dziale B p. 1.5 określa politykę firmy NEC dotyczącą martwych pikseli w panelach LCD. Gwarancja nie obejmuje:
"Niewielkich defektów wyświetlaczy LCD w produktach wyposażonych w takie wyświetlacze, chyba że na jeden (1) milion pikseli danego wyświetlacza będą więcej niż cztery (4) uszkodzone piksele, a jeśli wyświetlacz zostanie podzielony na dziewięć (9) równych prostokątnych obszarów, w środkowym obszarze będzie więcej niż jeden (1) uszkodzony piksel."
btw.
- Kod: Zaznacz wszystko
http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q=wypalony+pixel+gwarancja&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8
