
Oto co ją charakteryzowało(mogę kilka rzeczy poprzekręcać bo było to dość dawno temu)
1)Gra była swego rodzaju połączeniem gry strategicznej i sztrzelanki.
2)gra polegała na zniszczeniu bazy (patrz wszystkich budynków) wroga.
3)Już nie pamietam jak to było z budowaniem różnych budynków ale wiem ze każdy miał inne znaczenie
4)By wygrać poszczególne misje tworzylismy roboty (w które potem mogliśmy się wcielić i umierać nie tracąc przy tym własnego, ludzkiego życia)
5)graliśmy postacią z pierwszej osoby która po wejściu do poszczególnych budynków mogła zarządzać, tworzyć , wymyślać, ulepszać itp. swoje roboty
6) z tutrialu (jak i z reszty gry) pamietam tylko szczegóły np. nauka poruszania się, strzelania do celu, przejmowania bazy(tu nie jestem pewny) było coś z nauka kontrolowania robotów latających ale było to chyba zawarte w kilku misjach(tu Też nie jestem pewien).
7)akcja gry w kosmosie daleka przyszłość ale jako takiej fabuły chyba nie miała(zresztą grałem w to kiedy miałem 8-9 lat kiedy nie rozumiałem angielskiego a całą wiedzę o grach czerpałem z super starych cd-action-ów)

9) Nie przypominam sobie żeby byli tam jacyś kosmici.
10) Jeszcze co do ulepszania tych robotów było tam coś że różne działa,koła (czasami nogi np. 4,3 lub po prostu 2), można było zapisać wymyślone roboty i wykorzystywać później często do produkcji masowej.
Trochę tego jest a większość niepewna więc wielce wdzięczy będę kiedy usłyszę nazwę tej gry.