

* W Zatonie wygląda to tak - dwie paczki narzędzi.
1. Pierwszą znajdziemy w Tartaku. Znajduje się tam zniszczona chałupka, odnajdujemy w środku drabinkę prowadzącą na strych. Tam z kolei łapiemy co znajdziemy czyli parę granatów, amunicję, wódkę, apteczki itp. Parę kroków dalej możemy złapać narzędzia leżące na stoliku.
2. Kolejne narzędzia są w posiadaniu Najemników w ich tymczasowej miejscówce na południu. By się tam dostać mamy dwa wybory, a mianowicie załatwiamy im prowiant w postaci 4 kiełbas i nie zadajemy więcej pytań pamiętając o opuszczonej broni lub wybijamy ich do zera. Cokolwiek by się stało - narzędzie znajdują się dalej na skrzynce za płotkiem.
- - -
* Teraz Janow, tutaj odszukamy trzy sztuki.
1. Jedyneczka leży w wagonie, w którym radośnie hasa sobie Elektro. To zaraz obok wiaduktu, tak więc wchodzimy na niego i skaczemy stamtąd na dach lokomotywy, po czym śmigamy wzdłuż niej oraz wagonów docierając do otwartej klapy, przez którą dostajemy się do środka uważając na anomalię. Na samym końcu po lewej stronie na siedzeniu znajdziemy narzędzia.
2. Kolejne narzędzia znajdują się na terenie fabryki Jupiter. Dostajemy się tam bardziej poprzez północny-zachód, gdzie znajdujemy bramę. Od razu po przejściu przez nią dostrzegamy budynek, do którego wchodzimy. Podążamy schodkami w górę jakby na strych. Tam wyjmujemy detektor, gdyż liczne anomalie Elektro zawierają artefakt. Ciśniemy pewnie przed siebie dochodząc do stalowej, zielonej szafki, którą otwieramy ukazując naszym oczom upragniony zestaw narzędzi.
- - -
* Pora na Prypeć. Miasteczko jest wielkie, ale zawiera tylko dwa zestawy.
Tutaj zwyczajnie niezbyt dokładnie pamiętam gdzie co się znajdowało. Strzępy informacji, ale pomocne.
1. Sklep Towarowy, na obecną chwilę pamiętam tylko nazwę miejscówki, ale gdy tylko dobrnę po raz czwarty do Prypeci to wyedytuję posta coby Soviet mógł wykorzystać mój wpis do FAQ. ^^
2. Tutaj nie pamiętam nazwy, ale z kolei wiem jak szło... Podchodząc do budynku (BDU lub jakiś trzyliterowy skrót) słyszymy skowyt psa, po czym wylatuje on przez okno na pierwszym piętrze. Wchodzimy do środka zastając Elektro, możemy katować się przechodząc przez anomalię bądź obejść ją wykorzystując dziury w ścianie. Dalej wchodzimy schodami na pierwsze piętro, ubijamy Burera i znajdujemy jakby składzik bądź zaplecze. Tam troszkę wartościowych i ciekawych fantów oraz narzędzia.
- - -
* Pamiętajmy, że czasem kombinezonu nie uda się przerobić do końca. Mechanik Naukowców w bunkrze dokończy robotę z przyjemnością.
CrossFire napisał(a):trochę denerwuje to, ze nawet lekko uszkodzonego sprzętu sprzedać nie można,
longin1983 napisał(a):Dochodze kanalami do pewnego momentu i mnie cofa
Kenji napisał(a):btw. Nie odważyłem sie dalej zostać w zonie, gdy kliknąłem, że chce pozostać jakoś tak dziwnie sie poczułem, jakbym nie miał już tu nic do roboty.. Radar pusty.. nic do robienia.. , a zwiedzanie zakątków Zony samemu, nie mając do czego wracać mogłoby mnie kosztować zawał serca
ToServeAndProtect napisał(a):Kenji napisał(a):btw. Nie odważyłem sie dalej zostać w zonie, gdy kliknąłem, że chce pozostać jakoś tak dziwnie sie poczułem, jakbym nie miał już tu nic do roboty.. Radar pusty.. nic do robienia.. , a zwiedzanie zakątków Zony samemu, nie mając do czego wracać mogłoby mnie kosztować zawał serca
na bank wszystkiego nie zrobiłeśbo są questy które ja przez całkowity przypadek odkryłem
np zostawić trochę ekwipunku w schowku na stacji w Janowie
jak wiele i wiele innych o których nie powiem. trzeba je samemu odkryć
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości