W internecie narodziła się inicjatywa by poprzeć tego chłopca. Możemy to uczynić zasypując Tesco wiadomościami prezentującymi rozczarowanie polityką sieci. Wiadomości możemy wysyłać poprzez formularz dostępny na TEJ stronie.
Dla leniwych - gotowa treść listu (by poop):
Witam
Piszę do Państwa w sprawie wydarzenia, które miało niedawno miejsce w Państwa oddziale w Grudziądzu. Przeczytałem o nim na stronie: http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080530/TEMATDNIA/926139869
Chłopiec ucieszył się, że wygrał wycieczkę. Pewnie była to jego pierwsza wygrana w życiu. Jednak po niedługim czasie, musiał się zmierzyć z czarną rzeczywistością - ktoś popełnił błąd. Jest to prawdopodobnie wina firmy, która organizuje loterię (PZL sp. z o.o). Chłopak może przez całe życie mieć wstręt do wszelakich promocji i na pewno zapamięta źle nazwę Tesco. Sądzę, że jest nieodosobniony przypadek. Jednak tylko ten został już trochę nagłośniony przez media, pewnie niedługo będzie jeszcze bardziej nagłośniony.
Apeluję o zapoznanie się dokładne ze sprawą tego chłopca oraz natychmiastowe wycofanie z promocji felernych zdrapek. Przez takie felerne błędy, TESCO traci w oczach klientów. Zrealizowanie nagrody - wycieczki do Chorwacji, było by dobrym posunięciem. Wasza firma odzyskała by w oczach choć części czytelników i klientów.
Wiadomo, że osoby, które wygrały, mogły by się ubiegać swoich praw w sądzie czy na inne drodze, jednak z artykułu wyraźnie wynika, że nie będzie na to stać tych ludzi.
pozdrawiam i życzę miłego dnia
Imię i Nazwisko
PS. Nie zapomnijcie ocenić jakości świadczonych usług w ankiecie poniżej formularza.