Witam pół roku temu kupilem w sklepie Proline dysk twardy seagate, od początu były z nim problemy lecz po 4 miesiącach dopiero go wysłałem do reklamacji bo wcześniej nawet nie miałem jak. Po miesiacu wymienili na nowy lecz on także miał tą samą usterkę co poprzedni. Też go wysłałem i też po miesiacu wymienili na nowy. Wczoraj go dostałem i okazało sie że też ma identyczna usterke jak poprzednie. Sprawdzałem numery fabrycznie i były to 3 różne dyski. Dzwoniłem do nich czy jest możliwośc zwrotu pieniędzy albo wymiany na inny model, a oni stwierdzili ze nie , stwierdzili że mam pecha i ten także wymienią na nowy
Według mnie to lekka przesada ponad 2 miesiace jestem bez twardziela i jeszcze za każdą paczke wysyłaną do nich płacę z własnej kieszeni. Zna się może ktoś na prawach konsumenta, mogę zrobić coś w tej sytuacji?? Prosił bym o pomoc.