-co oznaczają poszczegulne tekstury w dziale "common"
bo znam tylko ladder - do drabiny i Orig do zawiasów a z resztą nie mam pojęcia co robić
-czy da się scalić kilka "ścian" lub obiektów w jeden? np. jak rysuje drabine ze szczeblami to da się by była jednym obiektem?
-jak zmienic moc oświetlenia tylko do jednej "lampy"? - żeby tylko ta zaznaczona lampa świeciła na np "100" a reszta inaczej?
-gdzie znajde takie obiekty jak czołgi łóżka szafki
-jak się dokładnie robi ukształtowanie terenu?
-jak wczytać dodatkowe tekstury bo czytałem że trzeba wypakować z archiw .pk3 np"xmodel" "xmodelsurfs" i jak to w programie otworzyć?
-i gdzie sie ustawia by mapa była na liście map w callofduty? tak jak np carentan czy harbor
-jak robić niewidzialne ściany, te przez które nie można przechodzić?
bo narazie umiem zrobić tylko prostą mapkę

więc proszę o jakieś rady