
Mam drobny problem z moim operatorem,mianowicie odkąd nastąpiła zmiana numerów kont bankowych, Play nie otrzymuje odemnie pieniedzy :|,mimo że przed zmianą wsio było okej.
Mam zlecenie stałe w banku, babka sprawdzała zlecenie i jest wszystko w porządku, kasa jest wpłacana na nowe konto, wszystko na wyciagach też jest okej.
Dzwoniłem do BOKu,kazali mi się przejsć do salonu z potwierdzeniem wpłaty i żeby do nich przesłali,zrobiłem tak i oto co otrzymałem w zgłoszeniach na stronie internetowej:
"Komentarz zamknięcia:
Szanowny Panie dziękujemy za zgłoszenie zawierające potwierdzenie wpłaty, które wpłynęło do nas za pośrednictwem poczty elektronicznej dnia 3.09.2009 roku. Informujemy, że przesłanego potwierdzenia wpłaty nie mozemy uznać, ponieważ przysłany do nas dokument jest nieczytelny. Pana konto jest obecnie aktywne. Informujemy, że wpisując krótki kod *125# można bezpłatnie sprawdzić: wartość faktury, termin płatności faktury, saldo do zapłaty, numer rachunku bankowego do wpłaty należności. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila, pod numerem telefonu 790 500 500 lub przez Punkt Sprzedaży Play. Zachęcamy do śledzenia stanu faktur i płatności w wserwisie Play24 na stronie www.24.playmobile.pl – stworzonym dla wygody naszych klientów. Z poważaniem Joanna Babicz konsultant back office ds. obsługi klienta"
Zaczyna mnie to denerwować,bo to już drugi miesiac z kolei i obstawiam się że teraz znowu będzie tak samo,a zlecenia stałego nie mam po to żeby zapierdzielac co troche do salonów żeby wysyłać potwierdzenia.
I mam jeszcze pytanie-czy jakby mi wyłączyli telefon,to czy mam prawo do zerwania umowy? Skoro mam potwierdzenia opłaty wszystkich rachunków w terminie?