przez pawel1710 14 Mar 2007, 23:37
Sylwek 17 napisał(a):Inna sprawa jak tam coś podpisywałeś i zgodziłeś na taką wymiane.Wtedy cięzko moze być...ale warto próbować.
Jeśli nie podpisywałeś żadnej zgody to jedynie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta może coś poradzić, sami napewno już ci tej karty nie wymienią chyba, że bedziesz im awantury codziennie robił, ale też watpie czy coś to pomoże. Dziwne jest w proline to, że często jak sie odda jakiś sprzęt do naprawy, to potem oddają nowy zazwyczaj inej firmy. Oni tego chyba wcale nie odsyłają ani do producenta czy dystrybutora, tylko gdzieś walną to w kąt i potem dają to co mają na stanie w sklepie, bo tego sprzętu, który został oddany do serwisu nawet nikt nie prubował naprawiać. Tak jak już wcześniej wspomniałem, może to jakiś wadliwy sprzęt, który nie ma gwarancji producenta.
Płyta główna: ASROCK AM2NF3-VSTA, Procesor: AMD Athlon 64 3000+ AM2(1,8GHz@2,55GHz), Karta graficzna: Palit GeForce 7600GT 256MB GDDR3 1.4ns 560/1400@690/1720, Karta dźwiękowa: Sound Blaster Audigy SB0090, Pamięć RAM: GOODRAM 2x1024MB DDR2 800MHz@850MHz CL5 , HDD: 160GB Western Digital WD1600JB, CD/DVD: LITE-ON DVDRW SHW-160P6S + LITE-ON DVD SOHD-167T, Zasilacz: MODE COM FEEL II 500Wat, Obudowa: Tracer VIVO, Monitor: Samtron 76E