Jestem komputerowym laikiem!
Mam pytanie do bardziej obeznanych forumowiczów związane z moim zabytkowym chyba jak na dzisiejsze standardy kompem.
Chciałbym z góry przeprosić ze nie umiesciłem w stopce danych kompa wyciągnietych z programu EVEREST który był zalecany przez moderatora. Niestety próbowałem dwa razy sciągnąć go i mi nie poszło, a raczej zatrzymało na ok. 30tu % W zamian zamieszcze wszystko co wiem o moim komputerze z internetu i zagladania mu w bebechy(cały ranek straciłem)..
Pytanie jest:
1. "Czy warto ten komputer rozwijać, tak bym mógł płynnie oglądać filmy i grać w jakieś srednio wymagające gierki, czy raczej opchnąć go i pójść po coś nowszego?"
2."Jak mocną grafikę uda mi się władować do tego kompa (firma, model,parametry) bez przepłacania za cos co nie bedzie mi i tak już pomagać przez to że są inne "wąskie gardła" mego kompa - procek i RAM???"
A teraz mój eksponat muzealny:
HP Vectra VL 400 DT jednostka leżąca. Licencja Winda 2000 Professional.
Płyta główna all-in-one na Chipsecie Intel 815
Płyta obsługuje tylko socket 370 na jądrze Coppermine, cokolwiek to znaczy

Zintegrowana grafika(słaba dodam) z dodatkowym wejściem AGP4x na dodatkową kartę AIMM 4MB, bądź kartę grafiki pod AGP 4x (grafika zintegrowana wówczas sie wyłacza)
Zintegrowana sieciówka.
Zintegrowana audio.
2 x gniazdo PCI
Płyta ma dwa gniazda SDRAM PC 133 bez obsługi ECC, obsługujące w sumie max 512 MB RAM-u (2x po 256 MB lub jedno gniazdo z kością 512MB)
Mój komp ma obecnie:
Proc P III 800
SDRAM DIMM 2x po 128 MB = 256MB
Dysk 10 GB
Monitor 19" Belinea 1935(filmy na nim nie chcą iść na całym ekranie)
i klawiatura, mysz i takietam..
Gry w którą chciałbym sobie pograć mają takie wymagania, Link:
http://www.condorsoaring.com/support.htm
Druga gra ma takie:
http://www.pacific-fighters.com/en/il2_fb.php
Minima sa do spełnienia, ale rozumiem że minimum requirements to zazwyczaj ze strony producentów gier są zbyt optymistyczne i zaniżone.